FAQ
Hur går det till att beställa ett porträtt?
Hur går det till att beställa ett porträtt?
Du börjar med att fylla i formuläret och skickar en förfråga.
Du börjar med att fylla i formuläret och skickar en förfråga.
Du får återkoppling inom 1-2 arbetsdagar.
Du får återkoppling inom 1-2 arbetsdagar.
Om det inte behövs kompletteringsuppgifter kring din beställningen så mottager du en offert.
Godkänner du offerten så binder du dig att betala vid slutfört uppdrag.
Om det inte behövs kompletteringsuppgifter kring din beställningen så mottager du en offert.
Godkänner du offerten så binder du dig att betala vid slutfört uppdrag.
Sen tillverkas din beställning, beroende på teknik och storlek så tar uppdraget mellan 3-30 dagar.
Sen tillverkas din beställning, beroende på teknik och storlek så tar uppdraget mellan 3-30 dagar.
Har du bråttom så kan din beställning prioriteras mot en extra kostnad.
Har du bråttom så kan din beställning prioriteras mot en extra kostnad.
När din beställning är klart så mottager du en bild för godkännande.
Du har rätt till en gratis korrigering på din bild.
När din beställning är klart så mottager du en bild för godkännande.
Du har rätt till en gratis korrigering på din bild.
När bilden är färdig så skickas en faktura direkt till din mail.
När bilden är färdig så skickas en faktura direkt till din mail.
När fakturan är betald skickas porträttet till angiven adress.
När fakturan är betald skickas porträttet till angiven adress.
Bråttom att få min beställning!
Bråttom att få min beställning!
Din beställning kan prioriteras mot en extra kostnad på 100 kr.
För att din beställningen ska prioriteras så kryssar fältet "Prioritera min beställning" i beställningsforumläret.
Din beställning kan prioriteras mot en extra kostnad på 100 kr.
För att din beställningen ska prioriteras så kryssar fältet "Prioritera min beställning" i beställningsforumläret.
Företags samarbeten med AbV
Företags samarbeten med AbV
AbV samarbetar idag med flera olika företag där allas behov är unika.
Allt från simpla illustrationer och inbjudningskort till branding och merchandise.
På AbV anpassar vi oss efter just ert behov och älskar nya utmaningar.
Vi säger sällan (om någonsin) nej.
AbV har gjort bland annat bakgrunder för appar, inbjudningskort och kallelser till event, illustrationer för animationer, instruktionsblad, merchendise för kläder och affischer och mycket mer.
AbV samarbetar idag med flera olika företag där allas behov är unika.
Allt från simpla illustrationer och inbjudningskort till branding och merchandise.
På AbV anpassar vi oss efter just ert behov och älskar nya utmaningar.
Vi säger sällan (om någonsin) nej.
AbV har gjort bland annat bakgrunder för appar, inbjudningskort och kallelser till event, illustrationer för animationer, instruktionsblad, merchendise för kläder och affischer och mycket mer.
Vid behov så behåller AbV god kontakt med tryckerier.
Vid behov så behåller AbV god kontakt med tryckerier.
Kontakta AbV business HÄR
Hur väljer jag en konstriktning?
Hur väljer jag en konstriktning?
Har du en bild som du vill föreviga men svårt att välja en stil?
Du kan alltid rådfråga direkt i forumläret, så kommer du att få olika förslag på rätt stil för just din bild.
Om du har ett favoritverk (oavsett om det är en målning, fotografi eller skultur) så kan du skicka in en bild på den för att vi ska kunna hitta den stilen som passar just dig bäst.
Har du en bild som du vill föreviga men svårt att välja en stil?
Du kan alltid rådfråga direkt i forumläret, så kommer du att få olika förslag på rätt stil för just din bild.
Om du har ett favoritverk (oavsett om det är en målning, fotografi eller skultur) så kan du skicka in en bild på den för att vi ska kunna hitta den stilen som passar just dig bäst.
Hur levereras mina varor?
Hur levereras mina varor?
Alla varor levereras med postnord med spårningsID. Detta mottager beställaren när hens vara skickas.
Alla varor levereras med postnord med spårningsID. Detta mottager beställaren när hens vara skickas.
Önskar man att ens vara ska skickas med vanlig post eller hämtas upp kan detta ordnas.
Önskar man att ens vara ska skickas med vanlig post eller hämtas upp kan detta ordnas.
Om du är missnöjd med din beställning
Om du är missnöjd med din beställning
Vid missnöje så fyller du i kontaktformuläret och skriver in "Missnöjd" som ämne.
Vid missnöje så fyller du i kontaktformuläret och skriver in "Missnöjd" som ämne.
Klicka HÄR för att komma till forumläret.
Klicka HÄR för att komma till forumläret.